Главная | Регистрация | Вход | RSSВторник, 18.06.2019, 15:40







 
    


Наші контакти: 70608 Україна, Запорізька обл. місто Пологи, вул. І.Чеберка,3

Телефон: +380 6165 4-23-90 

e-mail: dnzburatino.pology@ukr.net





Меню сайта

Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Дидактичні ігри

            Дидактичні ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку.
         Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. Граючи, він вивчає кольори, форму, властивості матеріалу, просторові відносини, числові відношення, вивчає рослини, тварин.
      У грі дитина розвивається фізично, привчається долати труднощі. У неї виховується кмітливість, винахідливість, ініціатива. Здобувати знання можна не тільки сидячи над книгою, а через гру, яка повинна допомогти дітям пізнати життя, пізнати самих себе.
    Різноманітні дидактичні завдання. Це може бути ознайомлення з навколишнім (природа, тваринний і рослинний світ, люди, їх побут, праця, події суспільного життя), розвиток мовлення, (закріплення правильної звуковимови, збагачення словника, розвиток зв'язного мовлення і мислення). Дидактичні завдання можуть бути пов'язані із закріпленням елементарних математичних уявлень.
       Змістом дидактичних ігор є навколишня дійсність (природа, люди, їхні взаємини, побут, праця, події суспільного життя та ін.). Велика роль у дидактичній грі належить правилам. Вони визначають, що і як має робити в грі кожна дитина, вказують шлях до досягнення мети. Правила допомагають розвивати у дітей здатності гальмування (особливо у молодшому дошкільному віці). Вони виховують у дітей уміння стримуватися, керувати своєю поведінкою.
           Якщо проаналізувати дидактичні ігри з точки зору того, що в них займає і захоплює дітей, то виявиться, що дітей цікавить передусім ігрова дія. Вона стимулює дитячу активність, викликає в дітей почуття задоволення. Дидактичне завдання, завуальоване в ігрову форму, вирішується дитиною більш успішно, так як його увага перш за все спрямована на розгортання ігрової дії і виконання правил гри. Непомітно для себе, без особливої напруги, граючи, вона виконує дидактичну задачу.
          Ігрова дія створює у дітей інтерес до дидактичної задачі. Чим цікавіше ігрова дія, тим успішніше діти її вирішують.
 
Рекомендуємо для перегляду:
 

 
 
 
 
 
 

 

Вход на сайт


Поиск
Друзі сайту
  • Пологівська міська рада
  • Відділ освіти, молоді та спорту ПРДА
  • ЗОІППО
  • Портал освітян України Педрада
  • Освітній портал Педагогічна преса
  • МЦФЕР Україна освіта
  • КУ"Пологівський колегіум №1"
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz


  • Пошук
    Календар України

    Marina Anіschenko © 2019
    Конструктор сайтов - uCoz